خبرگزاری کار ایران

تشدید بازرسی و نظارت در واحدهای صنفی شهرستان ورامین

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۹۷۶

در راستای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر تنظیم بازار، گشت مشترک بازرسی و نظارت که با حضور ریاست اداره صنعت،معدن و تجارت ، نماینده فرمانداری ورامین در کمیسیون نظارت ، رئیس اداره تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف ، شبکه بهداشت و درمان ، اداره اماکن ، بازرسین این اداره و اصناف برگزار شد از 15 واحد صنفی از جمله واحدهای صنفی سطح شهرستان ورامین بازرسی بعمل آمد .

 به گزارش ایلنا، حسن میرزایی ریاست اداره صمت با بیان اینکه بازرسی در سطح شهرستان با قوت انجام می‌شود افزود: در راستای تأمین آسایش و رضایت‌مندی مردم گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت به صورت  دو شیفت صبح و عصر در سطح شهرستان صورت می پذیرد .

وی تصریح کرد: با اجرای دقیق قوانین صنفی و بررسی فعالیت‌های اصناف و همچنین پیگیری شکایات ستاد خبری 124 در کمترین زمان ممکن در جهت ثبات بازار و رضایتمندی همشهریان عزیز تلاش می شود .

در این بازرسی ها 5 واحد صنفی پس از بررسی کیفیت ، کمیت ، عدم درج قیمت و رعایت اصول بهداشتی متخلف شناخته شدند که مراتب پس از تشکیل پرونده  جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

در پایان از همشهریان محترم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم رعایت اصول بهداشتی و … با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری تماس حاصل نموده و مراتب را به این اداره منعکس کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز