خبرگزاری کار ایران

به دلیل ثبت‌نام در انتخابات مجلس ؛

مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری یزد استعفا داد/ طلایی مقدم : شایعه است

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۹۴۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از استعفا و کناره گیری دبیر ستاد انتخابات استان و مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد ترحمی در نشست خبری با ارائه گزارشی از وضعیت ثبت نام کاندیداها اظهار داشت: دبیر ستاد انتخابات استان همزمان با پذیرش این مسئولیت در استان، در استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

وی با بیان اینکه پس از نام نویسی با عنوان داوطلب مجلس شورای اسلامی از پست خود در استان یزد کناره‌گیری کرد و استفا داد افزود: در حال حاضر به دنبال گزینه‌ای مطلوب برای پذیرش مسئولیت به عنوان مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد و دبیری ستاد انتخابات یزد هستیم.

این اظهارات معاون سیاسی استاندار یزد در حالی مطرح شده که سیدمهدی طلایی مقدم در گفت وگویی هرگونه استعفا از پذیرش مسئولیت خود در استان یزد را تکذیب کرده و این موضوع را شایعه سازی برخی رسانه ها دانست.

وی ادامه داد: بر اساس قانون انتخابات، مدیران کل می توانند در حوزه ای خارج از استان محل خدمت خود برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد نیز در گفت و گو با ایلنا درباره استعفای مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد و دبیرستاد انتخابات این استان اظهار داشت: از نظر قانون انتخابات، برای ثبت نام به عنوان داوطلب و کاندیدا، منع قانونی ندارد و مدیران کل در استان می توانند در استانی دیگر ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز