خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

سازمان آب و برق خوزستان شکایت خود را از فعال محیط زیست پس گرفت/ رای دادگاه از جنبه عمومی اعلام شده است

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۹۰۴

معاون توسعه و بهره‌برداری سدهای سازمان آب و برق خوزستان گفت: این سازمان هیچ‌گونه شکایتی از فعال محیط زیست نداشته و رضایت‌نامه‌ای هم بر روی پرونده وی گذاشته است.

حمید رضا خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد موضوع محکومیت مسعود کنعانی فعال محیط زیست خوزستان، اظهار داشت: ما فکر می کردیم پرونده قضایی مسعود کنعانی از سوی دادگستری اهواز مخدومه شده و وقتی متوجه شدیم پرونده وی هنوز در محاکم حقوقی در جریان است مسئول دفتر حقوقی سازمان آب و برق خوزستان با دستور مدیرعامل این سازمان به دادگستری رفته و نسبت به این شکایت اعلام گذشت کرد.

خدابخشی ادامه داد: این گذشت قبل از محکومیت آقای کنعانی از سوی مراجع قضایی خوزستان انجام شد یعنی بعد از بازداشت ایشان که با قید ضمانت آزاد شدند و اگر از سوی سازمان آب و برق این گذشت صورت نمی گرفت صددرصد محکومیت سنگین تری برای ایشان در نظر گرفته می شد و آقای کنعانی به لحاظ جنبه عمومی این پرونده محکوم شده است.

وی عنوان کرد: حکمی که برای وی در نظر گرفته شده جریمه نقدی 500 هزار تومانی و یک تعهد نامه از سوی دادگاه است.

خدابخشی اضافه کرد: ضمنا این شکایت مربوط به مدیرعامل سابق آب و برق خوزستان است و مدیر جدید سازمان هیچ گونه شکایتی از آقای کنعانی ندارند و برخی از پرونده های قضایی جنبه خصوصی ندارند بلکه به دلیل جریحه دار شدن افکار عمومی جنبه عمومی دارند که مسئولان قضایی به یک جمع بندی رسیده و حکمی را صادر کرده اند.

وی گفت: مسئولان سازمان آب و برق خوزستان اصلا نسبت به این شخص شکایتی نداریم و لایحه گذشت روی پرونده گذاشته‌ایم و این پرونده برای ما مخدومه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز