خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان یزد در گفت‌وگو با ایلنا:

236 نفر در استان یزد در انتخابات مجلس ثبت نام کردند

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۸۴۱

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در مجموع در حال حاضر تعداد افراد ثبت نام شده نهایی در استان 236 نفر است؛ این در حالی است که در دوره دهم مجلس 172 نفر و در دوره نهم 78 نفر برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند.

به گزارش ایلنا، احمد ترحمی، رئیس ستاد انتخابات استان یزد در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: در مهلت مقرر قانونی، در چهار حوزه انتخابیه در استان یزد، 246 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ده نفر به علت نقص مدارک، ثبت نام نهایی نشده اند.

وی افزود: این ده نفر همگی در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر هستند و در مهلت تعیین شده فرصت دارند مدارک خود را کامل کنند در غیراین‌صورت، از لیست حذف خواهند شد.

ترحمی تاکید کرد: در مجموع در حال حاضر تعداد افراد ثبت نام شده نهایی در استان 236 نفر است این در حالی است که در دوره دهم مجلس، این آمار 172 نفر  در دوره نهم 78 نفر بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به چهار حوزه انتخابیه یزد گفت: آمار تفکیک ثبت نامی در حوزه یزد و اشکذر 124 نفر، حوزه تفت و میبد 47 نفر و حوزه اردکان 15 نفر است.

وی افزود: در حوزه پنج شهرستان، ابرکوه، مهریز، خاتم، بهاباد و بافق هم 50 نفر ثبت نام کرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز