خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی:

هیئت های بازرسی، مراحل انتخابات را به دقت رصد می کنند

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۷۲۴

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان البرز گفت: هیئت های بازرسی شهرستان های استان تمامی مراحل انتخابات از مرحله ثبت نام تا انتخابات را به دقت رصد می کنند.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی با بیان این مطلب در حاشیه بازدید سرزده که شامگاه شنبه به همراه «نورمحمدفردی» رییس ستاد انتخابات استان البرز، مهرور مدیر کل امنیتی استانداری البرز، رئیس کمیته امنیتی، یگانه مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری البرز و دبیر ستاد انتخابات استان، «رضا زمانی»رییس کمیته فناوری ستاد انتخابات استان البرز و مدیر کل مدیریت بحران از سایت ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی( مرکز حوزه انتخابیه فرمانداری کرج، فردیس و اشتهارد) صورت گرفت، اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه ضمن رعایت اصل بی طرفی و همچنین فراهم کردن بسترهای لازم به منظور فرصت یکسان و برابر برای تمامی کاندیداهای  مجلس شورای اسلامی سرفصل سیاست دولت در امر برگزاری انتخابات است که به دقت مورد توجه است.

وی افزود: بنابراین از تمامی کاندیداها انتظار می رود با پرهیز از هرگونه تخلف و در بستری توام با اعتماد و همبستگی نسبت به اعلام برنامه ها و دیدگاه های خود اقدام کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: برخورد با هرگونه تخلفی بویژه تبلیعات زودهنگام ابزاری قانونی است که در اختیار هیئت های بازرسی قرار دارد. 

شاهمرادی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در رابطه با تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداها و برپایی مجالس مختلف از سوی آنان یادآور شد: صرفا بر اساس یک گزارش نمی توان اقدامی انجام داد اما به طور قطع به گونه ای برنامه ریزی شده است که در صورت اثبات هرگونه تخلفی برخورد قانونی برابر با آن تخلف صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز