خبرگزاری کار ایران

در آخرین روز نام‌نویسی؛

یک فعال زن قم ، نامزد انتخابات مجلس شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۵۸۹

یک کاندیدای زن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : نماینده قم باید قم را بشناسد چراکه تا نتوانید برای مردم حوزه انتخابیه خود کاری کنید نمی‌توانید برای کشور هم کاری کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، نرجس نیازمند پس از ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه قم اظهار داشت: به عنوان فرد مستقل در این انتخابات حضور یافتم.

وی افزود: شاید برخی نمایندگان به زعم خود مردمی بودند اما سئوال این است که چه کاری برای مردم کردند؟ معتقدم یک فرد فراجناحی بدون بازی‌های سیاسی و در عین حال دارای اندیشه درست سیاسی می‌تواند در شرایط فعلی برای مردم بهتر کار کند.

این فعال حوزه زنان در پاسخ به این سئوال که نظر شما درباره برخی کاندیداها که به عنوان کاندیداهای پروازی و غیره ساکن در قم شناخته می‌شوند چیست، گفت: این یک امر بدیهی است که نماینده قم باید قم را بشناسد؛ در دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی کسانی بوده‌اند که در جایگاه نمایندگی مردم قم قرار گرفتند که فقط به دنبال جهان آرمانی و به زعم خود به دنبال دغدغه‌های ملی بودند در حالی که تا نتوانیم برای مردم حوزه انتخابیه خود کار کنیم، چگونه می‌توانیم برای مردم کشور کاری کنیم؟

وی گفت: ظرفیت‌های زیادی در قم وجود دارد که  با استفاده از آنها می توان برای حل   مشکلات استان قدم برداشت.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز