خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان شمالی خبر داد:

خراسان شمالی میزبان کشتی گیران 7 کشور جهان

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۵۰۴

استاندار خراسان شمالی گفت: کشتی گیران هفت کشور برای حضور در مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان به خراسان شمالی سفر می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان‌شمالی، محمد علی شجاعی گفت: به زودی بزرگترین رویداد بین المللی در بجنورد شکل می گیرد.

وی افزود: بنابر این استفاده از ظرفیت مردم این استان برای برگزاری باشکوه تر این رویداد جهانی ضروری است و باید به تمامی جزئیات دقت شده و استانداردها و سطح بندی های بین المللی در محل برگزاری مسابقات، که دانشگاه بجنورد است، دقت شود.

وی افزود: باید اقدامات لازم برای برگزاری این مسابقات را جدی گرفت زیرا این اقدام در تاریخ کشتی جهان با نام استان ثبت خواهد شد بنابراین یک فرصت بزرگی است که باید آبرومند برگزار شود.

شجاعی تصریح کرد: باید برگزاری این مسابقات به بهترین وجه و با مدیریت تمام و کمال مدیران دستگاه های اجرایی انجام شود زیرا بحث حیثیت کشور در میان است از سوی دیگر کسی هم حق دخالت در امور دیگران را ندارد.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی در انجام امور برای برگزاری مسابقات هیچ خستی به خرج ندهند زیرا انجام کار ماندگار برای ما حائز اهمیت است بنابراین از این فرصت در قالب برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در جهت آبادانی زیرساخت ها باید استفاده شود.

نماینده عالی دولت در استان در مراسم افتتاحیه و اختتامیه برنامه های مختلفی با حضور گروه های قومیتی با هدف معرفی استان انجام شود.

وی خطاب به تمام مدیران دستگاه های اجرایی حاضر در نشست تاکید کرد: سه روز مانده به برگزاری مسابقات نباید هیچ کاری باقی بماند و تمامی عواملی همچون نصب سکو، روشنایی، امور نرم افرازی، محل اسکان، نصب پرچم کشورهای مهمان و سایر موارد باید به درستی انجام شود و هیچ عذری هم برای کم کاری پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز