خبرگزاری کار ایران

محمدپور مطرح کرد:

گام بلند هیات هرمزگان برای توسعه تنیس روی میز / انعقاد تفاهمنامه رسمی با معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش برای استعدادیابی

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۴۵۳

رئیس‌هیات تنیس روی میز استان هرمزگان گفت: انعقاد تفاهم‌نامه رسمی با آموزش و پرورش استان ، محورهای توسعه و استعدادیابی، آموزش و همچنین بهره گیری از فضای ورزشی آموزشی مدارس ، مهمترین برنامه های هیات تنیس روی میز استان به شمار می رود.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، صالح محمدپور پس از انتخاب به عنوان رئیس جدید هیات تنیس روی میز استان هرمزگان در اقدامی غیر منتظره با تهیه پیش نویس تفاهم نامه توسط کارشناسان معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش و هیات تنیس روی میز استان ، ضمن حضور در دفتر علیرضا باقری معاونت تربیت بدنی و تفریحات سالم آموزش وپرورش استان و ایجاد توافق، رسما اقدام به تبادل تفاهم‌نامه کرد.

این تفاهمنامه که در نوع خود کم نظیر است، می تواند در راستای توسعه تنیس روی میز با محور استعدادیابی مورد توجه قرار گیرد.

صالح محمد پور در این باره گفت: با انعقاد این تفاهمنامه امکان حضور رسمی مربیان استعدادیاب هیات تنیس روی میز استان در مدارس ابتدایی خصوصا پیش دبستانی و کلاس اولی‌ها فراهم می‌شود؛ ضمن اینکه هیات تنیس روی میز هرمزگان بر اساس این تفاهمنامه متعهد شده فرآیند استعدادیابی و آموزش مستعدین منتخب را به مدت سه ماه و بصورت رایگان و با در اختیار قرار دادن راکت های آموزشی ، تقبل کند.

وی گفت: همچنین معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش، سالن های ورزشی مدارس را در اختیار هیات تنیس روی میز قرار می دهد تا هیات نسبت به تجهیز این اماکن و استقرار مربیان اقدام‌ کند.

رییس هیات تنیس روی میز استان با بیان اینکه حضور معلمین ورزش با شرایط ویژه در کلاس های مربیگری و داوری و همچنین دوره های تربیت مربی‌استعدادیاب ، از دیگر محورهای تفاهم نامه فوق الذکر است،خاطر نشان کرد: مقرر شده هیات تنیس روی میز استان در برگزاری مسابقات مختلف دانش آموزی در نواحی مختلف آموزش و پرورش ، نهایت همکاری را در زمینه های سخت افزاری داشته باشد.

وی از نکات جالب این تفاهم‌ نامه را قابلیت اجرای آن در کلیه نواحی آموزش و پرورش استان و هیات تنیس روی میز شهرستان های تابعه عنوان کرد و افزود: این اقدام‌‌ زیربنایی اگر در مسیر اجرا نیز با هماهنگی و برنامه ریزی مدون همراه باشد ، می‌تواند یکی از اقدامات اساسی در راستای آینده نگری تنیس روی‌میز هرمزگان و حتی الگویی رسمی در سطح کشور به شمار رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز