خبرگزاری کار ایران

نخستین به ایلنا خبرداد:

فوت 3 نفر در اردبیل بر اثر ابتلا به آنفلونزا / 260 نفر بستری هستند

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۴۲۲

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: 3 نفر بر اثر ابتلا به بیماری آنفولانزا در این استان فوت کردند.

بابک نخستین در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه 3 نفر در استان اربیل بر اثر آنفولانزا جان باختند، افزود: از اواخر آبان‌ماه امسال همزمان با کل کشور شاهد مراجعه بیماران مبتلا به آنفولانزا بودیم که تعداد 1000 نفر به صورت بستری موقت و سرپایی از خدمات پزشکی برخوردار شدند و هم اکنون نیز 260 نفر بستری شده اند.

وی افزود: از افراد بستری شده متاسفانه 3 مورد فوتی داشتیم که البته سابقه بیماری های قلبی عروقی داشتند که دو نفر از این افراد 84 ساله بودند و نفر سوم جوان 41 ساله بود.

نخستین ادامه داد: آموزش های لازم در پیشگیری و مقابله با ویروس آنفلونزا را از طریق رسانه ها و آموزش و پرورش اعلام کرده ایم و امیدواریم مردم توصیه های پزشکی و رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند.

وی گفت: از چهارشنبه گذشته مراجعین این بیماری به مراکز درمانی استان کمتر شده و این بیماری در استان اردبیل در حال کاهش است و امیدواریم تا پایان هفته به طور کامل در سطح استان کنترل شود.

نخستین عنوان کرد: به دلیل بارش شدید برف و شیوع بیماری آنفلونزا مدارس استان طی امروز و فردا تعطیل اعلام شده است تا فرصتی برای مهار بیماری باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز