خبرگزاری کار ایران

درخواست برخی داوطلبان کاندیداتوری خبرگان رهبری:

ثبت‌نام خبرگان سایر استانها از فرمانداری قم فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۳۶۷

برخی داوطلبان کاندیداتوری در اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خواستار فراهم شدن ساز و کاری برای ثبت‌نام انتخاب خبرگان سایر استانها از طریق فرماندار قم شدند؛ امکانی که در روز اول ثبت‌نام فراهم نشده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری در سال 94 با توجه به مرکزیت حوزه‌های علمیه در قم امکان ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری این انتخابات برای سایر استانها از طریق فرمانداری قم بود اما در انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری که قرار است در پنج استان کشور برگزار شود، این امکان برای فرمانداری قم فراهم نشده است.

برخی از روحانیونی که داوطلب کاندیداتوری مجلس خبرنگان رهبری در اولین میان‌دوره‌ای آن هستند، خواستار آن شدند تا امکان ثبت‌نام انتخابات خبرگان رهبری سایر استانها از طریق فرمانداری قم انجام شود اما این امکان در روز اول ثبت‌نام وجود نداشت.

در این رابطه مرتضی حیدری فرماندار قم به خبرنگار ایلنا گفت: این امکان تاکنون فراهم نشده اما ممکن است ساز و کار آن در روزهای آینده فراهم شود تا روحانیون مستقر در قم که داوطلب کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سایر استانها هستند از طریق فرمانداری قم ثبت‌نام کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز