خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان البرز:

افزایش 11 درصدی ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در البرز/ ثبت 21 نفر در وزارت کشور

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۱۷۰

رئیس ستاد انتخابات استان از افزایش11 درصدی شرکت داوطلبان البرزی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مقایسه با دوره قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نورمحمد فردی در ساعات پایانی ششمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در بازدید سرزده از حوزه انتخابیه فرمانداری کرج درجمع خبرنگاران به آخرین آمار ثبت نام اشاره کرد و گفت: در دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی سال 94 تا پایان روز ششم از آغاز فرآیند ثبت نام داوطلبان انتخاباتی، 200 نفر داوطلب شرکت کرده بودند و این در حالی است که این تعداد در این دوره با 11درصد افزایش به 223 نفر رسیده است.

معاون استاندار البرز در ارتباط با اشتغال ثبت نام شدگان افزود: بیشترین فراوانی داوطلبان، کارمند و بازنشسته است. در بین داوطلبان استاد دانشگاه و وکیل نیز دیده می شود.

فردی با عنوان اینکه در البرز 21 نفر در وزارت کشور ثبت نام کرده اند، گفت: اخبار منتشر شده از طرف ستاد انتخابات استان البرز برگرفته از سایت ثبت نام داوطلبان است و اطلاعات و آمار ستاد استانی، دقیق و موثق است.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به مجموع 223 داوطلب ثبت نام شده، گفت: این آمار تا بعدازظهر ششمین روز از آغاز فرآیند ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت شده است که احتمال اضافه شدن آمار تا پایان ساعت وجود دارد. 

فردی در ارتباط با عنوان اینکه تاکنون چهره ملی در حوزه انتخابیه البرز ثبت نام نکرده است از ثبت نام سه نماینده فعلی استان البرز در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز