خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بندرعباس در مجلس:

هدفم از شرکت در انتخابات تکمیل برنامه‌های دوره قبل است/ کاندیدها با برنامه وارد عرصه انتخابات شوند

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۱۰۷

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: هدفم از شرکت در انتخابات تکمیل برنامه های دوره قبل است.

به گزارش‌ایلنا از هرمزگان،محمد آشوری تازیانی در حاشیه ثبت‌نام برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: قطعاً آن چیزی که برای همه مردم مهم است و جزو سیاست های کلان بوده این است که مشارکت مردم در انتخابات تجلی یک اقدام ملی است.

وی افزود: تجلی مشارکت ملی بدین معناست که مردم پای مشروعیت نظام خود ایستاده اند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: هر چه این مشارکت پر شورتر باشد مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت خواهد شد و قطع به یقین همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ دموکراسی در ایران رکورد دموکراسی در سایر کشورها را شکسته است.

آشوری تصریح کرد: قطعا در این مشارکت رقابت پذیری وجود دارد و همه کسانی که با هدف خدمت به مردم می‌خواهند در مجمع قانون گذاری کشور قرار گیرند بایستی با یکدیگر رقابت کنند.

وی هدف خود از شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تکمیل برنامه‌های دوره قبل عنوان کرد و گفت: امروزه مردم در معرض مشکلات بسیاری قرار دارند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، اذعان کرد: ضرورت دارد تمام کسانی که وارد عرصه انتخابات می‌شوند، دارای برنامه باشند و دیدگاه های خودشان را بر اساس یک منطق صحیح استوار کنند.

محمد آشوری گفت: بطور حتم هدف، خدمتگزاری به مردم و تأمین مطالبات مردم است اما داوطلبین روش‌های متفاوتی در این زمینه دارند.

وی بیان کرد: باید گفتمان توسعه پایدار هرمزگان برای رفع مسائل و مشکلات مردم در تمامی عرصه‌ها تقویت شود.

وی اظهار کرد: تا منتخبین بتوانند در مرکز قانون گذاری حرکت های خوبی را آغاز کنند و قوانینی را وضع کنند تا در راستای مطالبات مردم باشد.

لازم بذکر است، محمد آشوری تازیانی از باسابقه ترین نمایندگان مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی (در دوره هفتم، هشتم، نهم و دهم) است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز