خبرگزاری کار ایران

شب گذشته رخ داد؛

گاز گرفتگی 55 نفر در یک مجلس عروسی در کاشمر

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۰۵۸

55 نفر از شرکت کنندگان در مراسم جشن عروسی دیشب در بخش کوهسرخ کاشمر دچار گاز گرفتگی شدند.

به گزارش ایلنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: این افراد به علت استنشاق گاز سمی و خطرناک مونوکسید کربن به شدت مسموم شدند.

محمدجواد یزدانی افزود: کوچک‌ترین فردی که در این حادثه دچار مسمومیت شد نوزادی هفت‌ ماهه و مسن‌ترین آنها فردی ۵۸ ساله بود.

وی گفت: این اتفاق اواخر دیشب تا سحر در یکی از رستوران‌های بخش کوهسرخ رخ داد و علت آن نیز عدم رعایت نکات ایمنی در نصب بخاری بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر افزود: با اعلام وقوع این حادثه  اورژانس ۱۱۵ و همچنین پرسنل مرکز جامع سلامت شبانه مرکزی ریوش به سرعت امداد رسانی را آغاز کردند.

یزدانی گفت: برای کمک رسانی سریع چندین دستگاه آمبولانس مجهز به همراه اکسیژن مورد نیاز از کاشمر به بخش کوهسرخ اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه همه مسمومان با گاز تحت درمان اکسیژن تراپی قرار گرفتند گفت: با حضور به موقع اورژانس و نیروهای امدادی خوشبختانه این حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: با توجه به وخامت حال تعدادی از این بیماران، آنها با آمبولانس به بیمارستان کاشمر اعزام شدند. ‎

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز