خبرگزاری کار ایران

قاچاقچی 39 کیلو تریاک در قزوین دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۷۵۱

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۳۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مشترک پلیسی این مرکز فرماندهی با استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان برروی عناصر تهیه و توزیع موادمخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد فعالیت گسترده داشته و به تازگی نیز مقادیر قابل توجهی تریاک را از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری و قصد انتقال آن را به وسیله یک دستگاه خودروی پراید به استان‌های مرکزی کشور را دارد.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: بلافاصله اطلاعات لازم به پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس اعلام و خودرو مورد نظر در راه ارتباطی استان فارس شناسایی و متوقف شد.

به گفته حاجیان، در بازرسی ماموران مبارزه با موادمخدر از خودرو متوقف شده ۳۹ کیلوگرم تریاک کشف و یک سوداگر مرگ نیز در این رابطه دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی بر مبارزه بی امان پلیس با قاچاقچیان موادمخدر تاکید و افزود: عملیات‌های مشترک پلیس فرصت سوء استفاده از سوداگران مرگ را می‌گیرد و قاچاقچیان موادمخدر نیز در هر نقطه از کشور رهگیری و به قانون سپرده خواهند شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز