خبرگزاری کار ایران

پس از تلاش چند روزه؛

پسر ایلامی که به اشتباه از خرم آباد به افغانستان فرستاده شده بود ، پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۷۲۷

پسر کرو لال ایلامی پس از چند روز بی خبری از وی در کشور اغغانستان پیدا شد.

یکی از بستگان حامد آس -جوان ناشنوای  ایلامی- که چند روز پیش از طریق کلانتری 12 شهرستان خرم آباد به عنوان تبعه افغان دستگیر شده و به کشور افغانستان منتقل شد به خبرنگار ایلنا، گفت: خوشبختانه پس از چند روز بی خبری از  حامد به ما خبردادند که  او   در شهرستان هرات است.

محمد کریم جاسمی افزود: به عمو وپسر عموی حامد که در حال حاضر در شهر کابل هستند خبر دادند که وی پیدا شده و هم اکنون در هرات است. عکس حامد نیز  از طریق فضای مجازی برای عمویش  که هم اکنون در شهر کابل است فرستاده شد‌ه است.

 "حامد آس" ساکن بخش مهر شهرستان ملکشاهی ایلام که به طور مادرزاد کرو لال است، در تاریخ بیستم آبان‌ماه گذشته به قصد زیارت امام رضا(ع) خانه را بدون اطلاع والدینش ترک می‌کند که در شهرستان خرم آباد استان لرستان توسط عوامل انتظامی کلانتری 12 این شهرستان به عنوان تبعه افغان دستگیر می شود. پس از مراحل قانونی وی را به اردوگاه ابراهیم آباد محل اسکان اتباع افغان در شهرستان اراک منتقل می کنند. پس از چند روز حامد را از طریق مرز تایباد به کشور افغانستان منتقل می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز