خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبرداد:

دستگیری ۹۵ دانشجو در اعتراضات اخیر / تنها ۷ دانشجو در بازداشت به سر می‌برند

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۶۷۷

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خراسان رضوی با اشاره به بازداشت ۹۵ دانشجو در اعتراضات اخیر گفت:تنها ۷ دانشجو در بازداشت هستند که امیدواریم بزودی مشکل آنها حل شود.

به گزارش ایلنا، منصور غلامی درباره آخرین وضعیت دانشجویان بازداشت‌ شده در اعتراضات اخیر، گفت: در جریان اتفاقات اخیر تعدادی از دانشجویان بازداشت شدند که خوشبختانه اکثریت آنان آزاد شده و وزارت علوم ستادی برای پیگیری این موضوع تشکیل داده است که البته اعلام این موضوع نیازمند تبلیغات نبوده و همکاران ما در این ستاد همواره پیگیر حل مشکل هستند.
 
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: در حال حاضر تنها هفت الی هشت نفر در بازداشت هستند و امیدواریم تا یکی دو روز آینده مشکل آنان نیز حل شود. با این وجود فضایی ایجاد شد تا عده‌ای از دانشجویان در بازداشتگاه بمانند، اما اینکه دچار تخلف و جرایم نشدند، برای ما ارزشمند است و امیدواریم رویکرد عاقلانه دوستان سبب شود هرگز چنین تخلفاتی در هیچ فضایی وجود نداشته باشد.
 
غلامی ادامه داد: به طور کلی ۹۵ دانشجو در سراسر کشور بازداشت شده بودند که اکثر آنان در روز‌های ابتدایی آزاد شدند و تنها ۳۰ نفر به مدت طولانی‌تری در بازداشت به سر بردند.
 
وی در خصوص زمان اصلاح شیوه‌نامه انضباطی دانشجویان افزود: این شیوه‌نامه در حال بازنگری است و عجله‌ای برای اصلاح آن وجود ندارد، زیرا شیوه‌نامه قبلی در حال اجراست و شیوه نامه جدید به جهت اعمال نظر دانشجویان در حال بررسی است و پس از اینکه اصلاح شود، اجرا خواهد شد.
 
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز