خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد کشور در قزوین بیان کرد:

ایجاد 170 هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف کمیته امداد/اختصاص 3500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۶۴۲

رئیس کمیته امداد کشور گفت: ایجاد اشتغال برای 170 هزار نفر برای جامعه هدف کمیته امداد در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سید مرتضی بختیاری صبح امروز در حاشیه سفر به استان قزوین در جمع خبرنگاران در شرکت ارتباط نوآور صنعت واقع در شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک اظهار کرد: بر اساس ماده 83 برنامه پنج ساله ششم توسعه، کمیته امداد و بهزیستی مکلف به ایجاد اشتغال سالانه ۱۰۰ هزار نفر شده‌اند که از این میزان، ۷۰ هزار شغل باید توسط کمیته امداد و ۳۰ هزار شغل توسط بهزیستی ایجاد شود.

وی افزود: در برنامه کمیته امداد کشور امسال ایجاد ۱۷۰ هزار شغل برای جامعه هدف در دستور کار قرار دارد که امیدواریم بتوانیم در تحقق این مهم گام برداریم.

رئیس کمیته امداد کشور ادامه داد: از سوی دولت و مجلس مساعدت بسیار خوبی صورت گرفته و از اعتبارات بند پ تبصره ۱۶،  طی امسال ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال  به کمیته امداد اختصاص یافته که سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود.

وی اضافه کرد: با اشتغال مددجویان در واحدهای تولیدی و صنعتی، آنها می‌توانند زندگی مستقلی داشته باشند این در حالی است که حرفه‌آموزی مددجویان از اهمیت بالایی برخوردار است و حتی می‌توانند با حمایت‌های کمیته امداد برای آینده، شغلی برای خود دست و پا کنند و برای مددجویان دیگر اشتغال نیز ایجاد کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کارآفرینان در عرصه‌های مختلف در اشتغال مددجویان تاثیر بسزایی دارند.

رئیس اداره کمیته امداد کشور افزود: واحد تولیدی ارتباط نوآور صنعت شهرستان آبیک ارتباط خوبی با کمیته امداد داشته و برای حدود 50 نفر از مددجویان این شهرستان اشتغال ایجاد کرده که با همراهی مسئولان استان قزوین و تحقق طرح توسعه این شرکت، اشتغال قابل توجهی ایجاد خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز