خبرگزاری کار ایران

شناسایی وانهدام باند سارقان محموله وکشف 5تن چای مسروقه

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۶۲۹

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی وانهدام باند سارقان محموله وکشف 5 تن چای مسروقه به ارزش 8میلیاردریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان،سرهنگ عبدالمجید کرمی عنوان کرد: درپی ارسال پرونده ای تحت عنوان سرقت محموله از اسکله شهیدرجایی  و سازمان بتادر، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت .

وی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مشخص شد یک دستگاه کشنده دانگ فنگ بدون انجام تشریفات وارد محوطه اسکله و سازمان بنادر شده و پس از بارگیری، کانتینر موصوف بدون رعایت تشریفات خروج کالا و ثبت در دستگاه مربوطه اقدام به سرقت یک دستگاه کانتینر محموله بار چای کرده است. 

این مسئول انتظامی استان با تأکید بر اینکه طی بررسی انجام گرفته فعالیت باند سارقان سازمان یافته در این خصوص محرز گردید، بیان کرد: در ادامه تحقیقات و رصد کلیه دوربین های مداربسته مسیر حرکت خودرو حامل کانتینر مسروقه، مشخص شد کانتینر مذکور به سمت شرکت هایی که اقدام به صادرات کالا به صورت فله ای می نمایند حرکت کرده است.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه با همکاری یگان حفاظت بندر شهید رجایی محرز شد کانتینر مسروقه در محوطه یک شرکت در زیر چندین کانتینر مخفی شده است، تصریح کرد: مأموران با همراهی گارد اسکله شهید رجایی به محل شرکت مربوطه اعزام و کانتینر مسروقه را در حالیکه شماره ارقام آن به صورت حرفه ای تغییر داده شده بود کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با تأکید بر اینکه 9متهم تاکنون در این زمینه دستگیر شده اند، گفت: در بازرسی از محوطه شرکت و یک انبار ، میزان 5تن چای مسروقه به ارزش 8میلیارد ریال کشف شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز