خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی استاندار قزوین؛

سی و پنجمین شهردار آبیک منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۵۷۳

طی حکمی از سوی استاندار قزوین مرتضی کشاورزکلهر به عنوان شهردار جدید شهر آبیک منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید آگشته شهردار وقت آبیک 5 آبان ماه 97  با رای پنج عضو شورای شهر آبیک به دلیل آنچه که اقدامات خارج از ضوابط عنوان شد، از سمت خود برکنار شد.

دوباره شورای شهرآبیک تصمیم به انتخاب شهردار جدیدی کرد و در 11 دی ماه 97 فرشاد محمدحسینی به عنوان دومین شهردار آبیک روی کار آمد و در 28 خرداد امسال از سوی شورا استیضاح شد و از آبیک رفت.

در مهر ماه امسال مرتضی کشاورزکلهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آبیک که نخستین معاون سیاسی این فرمانداری بود، به عنوان گزینه جدید شهردار آبیک با رأی 4 عضو شورای شهر از هفت عضو، به استاندار قزوین معرفی شد.

سرانجام و پس از گذشت 6 ماه از اداره شهر با سرپرستی ابوالفضل خلیلی، طی حکمی از سوی هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین، کشاورزکلهر به عنوان سی و پنجمین شهردار آبیک منصوب شد.

با توجه به وجود پروژه های نیمه تمام و عقب ماندگی های بسیار در این دوره از شورای شهر آبیک، باید دید شهردار جدید آبیک چه تدبیری برای سر و ساماندهی به وضعیت این شهر خواهد اندیشید؛ گرچه همراهی و همسویی هر ۷ عضو شورای شهر با شهردار جدید برای جبران عقب ماندگیها تا آنجا که بودجه اجازه دهد و توان دارند، امری مهم و ضروری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز