خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان البرز:

تبلیغاتِ خارج از زمان قانونی رصد می شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۴۹۴

رئیس ستاد انتخاباتی استان البرز ظهر امروز به همراه هیئت همراه از حوزه انتخاباتی کرج بازدید کرد و گفت: ۸۹ داوطلب در حوزه انتخاباتی البرز ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نورمحمد فردی ظهر امروز به همراه هیئت همراه از حوزه انتخاباتی کرج بازدید کرد و با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: امروز در دو حوزه انتخابیه استان البرز مستقر در فرمانداری کرج و ساوجبلاغ، ۱۴ نفر ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به ثبت نام یک داوطلب از حوزه ساوجبلاغ در وزارت کشور و ۳ نفر در حوزه انتخابی فرمانداری این شهرستان، افزود: تا ظهر امروز در مجموع ۱۲ نفر آقا و ۲ خانم در البرز ثبت نام کرده اند.

معاون استاندار با عنوان اینکه طی ۴ روز ۸۹ داوطلب ثبت نام شده اند گفت: از این تعداد ۱۶ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

فردی با عنوان اینکه مراحل ثبت نام نامزدهای انتخاباتی با روال معمول خود ادامه دارد، خبر داد: امکان نصب اپلیکیشن ویژه ثبت نام از سایت وزارت کشور برقرار شده و متقاضیان شرکت در انتخابات می توانند مراحل اولیه ثبت نام خود را از این طریق انجام و تنها برای تایید نهایی به حوزه انتخاباتی شهرستان مورد نظر، مراجعه کنند. 

وی با عنوان اینکه استقبال ثبت نام تا کنون رضایتبخش بوده است، ادامه داد: انتخابات برابر قانون تعطیلی ندارد و روز جمعه، حوزه های ثبت نام همچون سایر روزهای هفته از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده ثبت نام است.

وی در مورد تخلفات تبلیغاتی که خارج از زمان مقرر انجام شود، تاکید کرد: برابر قانون، تبلیغات، تاریخ مشخص خود را دارد و برابر قانون انتخابات، طی یک هفته، تبلیغات آزاد است لذا غیر از این زمان، غیر قانونی است و  دستگاههای مرتبط باید رصد کنند و اگر موارد تخلف گزارش شود، پیگیری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز