خبرگزاری کار ایران

ایلنا خبر می دهد؛

پیدا شدن جسد یک دانشجوی دیگر در دانشگاه شهید چمران اهواز / محمدیان : جوانان ما امید به زندگی‌شان را از دست داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۴۵۴

مدیرکل دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز حوادث اخیر در خوابگاه این دانشگاه را تشریح کرد.

بابک محمدیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مورد اتفاقاتی که اخیرا در خوابگاه دانشجویی پسرانه دانشگاه شهید چمران رخ داد ، اظهار داشت: هشتم آذرماه یکی از دانشجویان رشته کامپیوتر اهل شهرستان اندیمشک، پس از خروج از خوابگاه باز نمی‌گردد و در نتیجه هم اتاقی‌ها خانواده وی را در جریان می‌گذارند.
 
وی افزود: جسد این دانشجو یک روز پس از مفقود شدن در منطقه بوستان در داخل یک ساختمان نیمه کاره پیدا شد و توسط خانواده وی مورد شناسایی قرار گرفت و جهت بررسی های بیشتر در موردعلت مرگ به پزشکی قانونی تحویل داده شد که دو سه هفته دیگر   نتایج علت مرگ اعلام خواهد شد.

محمدیان بیان کرد: شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه فرد درگذشته را با چاقو کشته اند یا با خودرو زیر گرفته اند و بعد به محل مرگ منتقل کرده اند، واقعیت ندارد و علت هنوز مشخص نیست.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به مرگ دانشجوی متولد 70  رشته زیست شناسی این دانشگاه  که ساعت 4 صبح روز گذشته- سه شنبه ۱۲ آذرماه -  در پست خوابگاه علم الهدی به شکل حلق آویز پیدا شد، اشاره کرد و افزود: جسد این جوان نیز جهت کالبد شکافی به پزشکی قانونی منتقل شد  و با انجام آزمایشات لازم جسد به خانواده وی تحویل داده شد .

محمدیان ادامه داد: قبل از این 2 حادثه یک مورد اقدام به خودکشی نیز در داخل خوابگاه دانشگاه چمران با اقدام به بریدن رگ داشته ایم که خوشبختانه با مراجعه به موقع مسئولان و رسیدگی هم اکنون این جوان در سلامت کامل به سر می‌برد ولی با بررسی‌ها و گفت و گویی که با خانواده این جوان انجام دادیم این چندمین اقدام وی برای خودکشی بوده است.

وی در ادامه گفت: یکی از مشکلات عمده‌ای که در فضاهای فعلی دانشگاه ها و در بین دانشجویان وجود دارد عدم شوق به ادامه زندگی، امید به آینده و شور و نشاط است. برای جوانان هیچ شور و نشاطی وجود ندارد به طور مثال دانشجوی دکترا    به ما می‌گوید بعد از فارغ التحصیل شدن هیچ امیدی برای یافتن شغل ندارم و دلخوشی‌ام همین دوران دانشجویی  است.

محمدیان تصریح کرد: این عدم امید به زندگی و نداشتن شور و نشاط مختص به دانشگاه شهید چمران اهواز نیست بلکه بسیاری از  جوانان ما امید به زندگی‌شان را از دست داده‌اند و باید تصمیم اساسی در زمینه اشتغال و زمان اوقات فراغت آنها گرفته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز