خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

از سرنوشت فرزندم در افغانستان بی‌خبرم/ "حامد" نه پول دارد نه مدرک شناسایی/ مسئولان کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۳۷۴

پدر جوان "کر و لال" ایلامی با اعلام اینکه نزدیک به یک ماه است از سرنوشت فرزندم بی اطلاعم گفت: "حامد نه پولی به همراه دارد و نه مدرک شناسایی و معلوم نیست با این شرایط در کشور غریب چگونه روزگار می گذراند و عاجزانه از مسئولان می خواهم ما را در پیدا کردن او کمک کنند.

"کامل آس" پدر "حامد آس"جوان کرو لال ایلامی که به عنوان تبعه افغان از سوی پلیس استان لرستان دستگیر و به کشور افغانستان منتقل شده است، گفت: پسرم کرولال است. به قصد زیارت امام رضا با موتور از خانه خارج شده که توسط عوامل انتظامی کلانتری 12 شهرستان خرم‌آباد دستگیر و به اردوگاه تبعه افغان شهرستان اراک منتقل و از آنجا به اشتباه به کشور افغانستان فرستاده می شود.

پدر حامد در ادامه گفت: روز ۲۲ آبان ماه موتورسیلکت پسرم را توقیف و روز ۲۸ آبان از اردوگاه شهر اراک به افغانستان منتقل می شود.

کامل آس اضافه کرد: پسر کرولالم بدون هیچ مدرک و پولی در کشور غریب است و معلوم نیست چگونه روزگار می گذراند. البته برادر و برادرزاده ام به افغانستان و شهرهای هرات و کابل سفر کرده اند تا شاید از سرنوشت فرزندم اطلاعی بدست آورند.

پدر حامد گفت: ما خانواده عشایری هستیم که درآمد زیادی نداریم، ولی روزانه باید یک میلیون تومان در شهرهای افغانستان برای پیدا کردن فرزندم هزینه کنم که بسیار زیاد است و تاکنون حدودا 50 میلیون تومان هزینه کرده ایم.

وی افزود: عوامل انتظامی خرم آباد به بهانه اینکه حامد شبیه اتباع افغانی است به اسم «باباخان» وی را به کشور افغانستان منتقل کرده اند.

پدر حامد در پایان از مسئولان پلیس بین الملل، وزارت امور خارجه و هر مسئولی که بتواند در یافتن فرزندش در کشور افغانستان به او کمک کند، استمداد طلبید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز