خبرگزاری کار ایران

سیدرضا نورالهی مطرح کرد:

عدم شفافیت باعث شده افرادی از ضعف قانون استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۳۳۷

رئیس‌هیات نظارت شورای‌نگهبان‌استان البرز با اشاره به ضعف قانون در خصوص تخلفات‌انتخاباتی، گفت: علیرغم اینکه شورای نگهبان بیش از یک دهه این‌ مشکلات را به مجلس تذکر داده اما اراده‌ای برای حل این موارد وجود ندارد و این عدم شفافیت باعث شده افرادی از ضعف قانون، استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدرضا نورالهی در حاشیه بازدید از حوزه انتخابیه کرج در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از مشکلات اساسی در ارتباط با نظام انتخابات فعلی، ضعف قانون است.

وی در ارتباط با تخلفات انتخاباتی افزود: در قانون در مورد برخورد با متخلفان و جرمی که متناسب با آن لازم بود، شفاف نیست.

نورالهی به مشکل عدم شفافیت قانون اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه شورای نگهبان بیش از یک دهه در حوزه مجلس به این مشکلات تذکر داده اند اما اراده ای برای حل این موارد وجود ندارد و این نقص قانون باعث شده افرادی از ضعف قانون، سوء استفاده کنند.

این مسئول تصریح کرد: برای وضعیت فعلی ستاد پیشگیری از جرائم و رسیدگی به جرائم تشکیل شده که انتخابات امسال را رصد کند و بخشی که مستند باشد حتما از سوی مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد شد.

نورالهی گفت: بسیاری از موارد، صرفا گزارش است و قطعا برای گزارشات باید مستندات لازم نیز ارائه شود که موثر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز