خبرگزاری کار ایران

اختصاص سهمیه سوخت به خودروهای فعال در آژانس‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۲۲۴

شرکت توزیع و پخش فراورده‌های نفتی اطلاعیه تخصیص سهمیه سوخت برای خودرو‌های پلاک شخصی فعال در آژانس‌های تاکسی تلفنی هم زمان با طرح سهمیه بندی بنزین را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، گفت: در پی اطلاعیه شرکت توزیع و پخش فراورده‌های نفتی و هم زمان با طرح سهمیه بندی بنزین، سازمان تاکسیرانی بر اساس چهارچوب‌های مشخص شده از سوی وزارت کشور اقدام به گردآوری و بارگذاری اطلاعات خودرویی و فردی رانندگان خودرو‌های پلاک شخصی که در شرکت‌های حمل و نقل درون شهری فعالیت می‌کنند، کرده است تا حودروهای واجد شرایط بتوانند سهمیه سوخت خود را دریافت کنند.

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین در این خصوص گفت: ۱۰۷ شرکت حمل و نقل درون شهری (آژانس‌های تاکسی تلفنی) از سازمان تاکسیرانی مجوز فعالیت دریافت کرده اند که از این تعداد، ۸۶ شرکت فعال است.

به گفته عرشیان، در این شرکت‌ها دو دسته خودرو به جابه جایی مسافرین می‌پردازند که دسته اول تاکسی‌های پلاک نارنجی که سهمیه بنزین آن‌ها محفوظ و مشخص است و دسته دیگر خودرو‌های پلاک شخصی ساماندهی شده هستند که در حال حاضر ۳۰۰ خودرو در این شرکت‌ها فعالیت دارند.

وی اظهارکرد: برای دریافت سهمیه بنزین، اطلاعات فردی و خودرویی و شماره شبای کارت رانندگان خودرو‌های پلاک شخصی فعال در آژانس‌های تاکسی تلفنی در سامانه ستاد سوخت وزارت کشور بارگذاری شده است تا تفاوت در هزینه سوخت به حساب آنان واریز شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین اعلام کرد: با بارگذاری این مشخصات، به طور جدی پیگیر اختصاص سهمیه سوخت خودرو‌های فعال پلاک شخصی از طریق اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز