خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد:

طرح توسعه مشاغل خانگی بستر مناسبی برای رشد اقتصادی خانوار است

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۱۷۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با اشاره به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی گفت: طرح توسعه مشاغل خانگی بستر مناسبی برای رشد اقتصادی خانوار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین ریاحی در نشست هم اندیشی اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با اشاره به تاثیرات مثبت این طرح اظهار داشت: آموزش خود اشتغالی به جامعه هدف، بمنظور بهبود وضعیت معیشت، افزایش رفاه زنان سرپرست خانواده، استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد و اتصال به بازارهای بزرگ می باشد.

وی با بیان اینکه در این طرح هدف تنها ایجاد شغل نیست بلکه توانمندسازی برای رسیدن به اشتغال پایدار است افزود: باید با توسعه و ترویج مشاغل خانگی، زمینه ای را ایجاد کنیم تا بانوان سرپرست خانوار با عشق و علاقه وارد این حوزه شوند و با پشتکار کار ادامه دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه حمایت از پیشران ها، کمک شایانی در اجرای بهتر این طرح خواهد کرد عنوان کرد: باید  برنامه حمایتی خاصی برای پیشران ها در نظر گرفته شود.

وی در مورد نحوه اجرای طرح گفت: بررسی، شناسایی، اولویت بندی مزیت ها و هماهنگی های اولیه، توانمند سازی و اتصال به بازار را بعنوان فرآیند اجرای الگوی توسعه مشاغل خانگی عنوان کرد.

همچنین رئیس جهاد دانشگاهی استان گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص اجرای طرح ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز