خبرگزاری کار ایران

از سوی نیروی دریایی ارتش؛

شناور البرز تعمیر و نوسازی شد / ارتقاء سامانه‌های سلاح و تجهیزات جانبی

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۰۳۴

از سوی نیروی دریایی ارتش، شناور البرز با عمری بیش از ۴۸ سال تعمیر و نوسازی شد و سامانه های سلاح و تجهیزات جانبی آن ارتقا یافت.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، ناوشکن البرز در سال ۵۱ به ناوگان نیروی دریایی در بندرعباس ملحق شد. این شناور با یک هزار و ۵۵۰ تن وزن، بیش از ۳۶ گره دریایی سرعت دارد.

البرز با عمری بیش از ۴۸ سال با صرف ۴۵ هزار و ۲۵۰ نفر ساعت کار مفید تعمیر و نوسازی شده است.

تعویض سامانه‌ رانش با صرف ۱۸ هزار و ۸۵۰ نفر ساعت شامل تخلیه موتورها و فلویید کاپلینگ‌های قدیمی به همراه ملحقات، نصب موتورهای جدید با قابلیت کنترل پیشرفته و امکانات روز، جانمایی و نصب متعلقات و تجهیزات جانبی مربوطه به موتورهای جدید و موتورخانه، نصب و راه اندازی سیستم کنترل ایمنی و فزنان در موتورخانه، ارتقاء سامانه‌های سلاح و تجهیزات جانبی با صرف ۲۶ هزار و ۴۰۰ نفر ساعت شامل دمونتاژ و برشکاری سازه قدیمی و ساخت سازه دک و اتاقک سامانه کمند انجام شده است.

تعمیرات اساسی و بهینه سازی زیر سطحی کلاس غدیر ۹۴۵ به منطور افزایش قدرت بازدارندگی و ارتقاء توان رزم ناوگان زیر سطحی نداجا با قابلیت انجام عملیات در آب های کم عمق خلیح قارس و تنگه هرمز و حمله به اهداف سطحی با استفاده از اژدر و مین ریزی در آبراه، حمل نیروهای عملیات ویژه و ارابه حمل غواص انجام شد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز