خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان خبر داد:

ثبت نام ۹ داوطلب نمایندگی مجلس در روز سوم/ تعداد ثبت نام داوطلبین در استان به ۲۱ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۰۳۱

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: ۹ نفر در سومین روز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه هرمزگان ثبت‌نام کردند که از این تعداد سه نفر در حوزه مرکزی، پنج نفر در شرق و یک نفر در غرب استان ثبت نام شدند.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، سعید ناجی در تشریح مشخصات ثبت نام کنندگان ضمن اعلام این مطلب افزود: هر ۹ نفر مرد و دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

ناجی خاطرنشان کرد: هشت نفر از ثبت نام شدگان در رده سنی ۳۰ تا ۵۰ سال و یک نفر در رده ۵۰ تا ۷۰ سال قرار دارند.

وی مجموع آمار دواطلبان ثبت نام شده در هرمزگان در مدت سه روز را ۲۱ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۲ نفر جهت ثبت نام به حوزه‌های انتخابی استان مراجعه کردند که از این شمار ۲۱ نفر ثبت نام قطعی شدند.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان بیان داشت: از ۲۱ نفری که ثبت نام قطعی شدند، ۱۳ نفر مربوط به حوزه مرکزی، یک نفر حوزه غرب و هفت نفر در حوزه شرق هستند.

به گفته ناجی از مجموع ثبت‌نام شدگان تنها یک نفر زن و شش نفر دارای مدرک دکترا و ۱۵ نفر کارشناس ارشد هستند.

وی ادامه داد: نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در سه حوزه انتخابیه استان شامل بندرعباس ، میناب ، بندرلنگه و ستاد انتخابات کشور از دهم آذرماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز