خبرگزاری کار ایران

درویش پور مطرح کرد:

استان البرز باید در حوزه تولید ملی و ارتقای کیفیت پیشرو باشد

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۹۹۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به اعمال تحریم های ظالمانه و شرایط خاص اقتصادی، لحاظ اصول استاندارد در همه حوزه‌ها، مهمترین ابزار برای توفیق در رونق اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور در نهمین همایش استاندارد و کیفیت استان البرز افزود: جایگاه و اهمیت استاندارد در رشد اقتصادی هر جامعه ای بسیار حائز اهمیت است چرا که با ارائه خدمات و تولید محصولات با کیفیت بسترهای لازم برای عمران و آبادانی راهم می شود. 

وی تاکید کرد: استاندارد به معنای واقعی جایگزینی روش‌های نوین و علمی به جای روش‌های سنتی برای دست یافتن به توسعه در همه عرصه ها محسوب می شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز عنوان کرد:  با توجه به اعمال تحریم های ظالمانه و شرایط خاص اقتصادی، لحاظ اصول استاندارد در همه حوزه ها، مهمترین ابزار برای توفیق در رونق اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است. 

وی تصریح کرد: انجام تفاهم نامه اداری اداره کل استاندارد البرز با سازمان غذا و دارو از جمله اقدامات مهم برای رونق صنایع غذایی و دارویی استان به شمار می رود. 

درویش پور عنوان کرد: ایجاد دفاتر اداره کل استاندارد در تمامی دستگاه های اجرایی کشور و تعامل با شهرداری ها و سایر سازمان ها در بستر سامانه اینترنتی برای تسریع در حل مشکلات  توسط اداره کل استاندارد استان اجرایی شده است. 

وی اشاره کرد: در حال حاضر  30درصد از  واحدهای تولیدی از سوی اداره کل استاندارد به عنوان واحدهای نمونه منتخب شدند که این نشان از جدیت فعالان اقتصادی استان در عرصه تولیدات با کیفیت داخلی دارد.    

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تصریح کرد: با عزم ملی و ترویج تولید کالای باکیفیت می توانیم در راستای  تامین رفاه و آسایش مردم و رونق اقتصادی استان گامی موثر برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز