خبرگزاری کار ایران

معاون سلامت اداره دامپزشکی استان هشدار داد:

برخورد جدی با عرضه کنندگان گوشت فاسد در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۶۸۵

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین از برخورد جدی با توزیع کنندگان گوشت و واحدهای غذا پزی در صورت مشاهده مصرف گوشت فاسد هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، یدالله کلهر گفت: در هفته‌های اخیر در استان ۴۰۰ کیلو گوشت قرمز تاریخ مصرف گذشته توقیف شد که متاسفانه مواردی گزارش شده که واحدهای غذاپزی پس از انقضاء تاریخ گوشت گرم و یا منجمد، محموله را از نایلون خارج کرده و آن را چرخ می‌کنند تا تاریخ تولید و انقضای آن مشخص نشود.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین تاکید کرد: بازرسان دامپزشکی در صورت مشاهده مواردی از این قبیل با جدیت برخورد خواهند کرد و هرگونه فرآورده خام دامی یا محموله‌ای از این دست، توقیف و تصمیمات لازم از طریق مراجع قضایی اجرایی می‌شود.

کلهر افزود: در  ماه‌های گذشته چندین محموله گوشت منجمد تاریخ مصرف گذشته در سایر استان‌ها کشف و ضبط شد که بر همین اساس به همه مراکز طبخ غذا و رستوران ها هشدار داده شد تا نسبت به تاریخ انقضای گوشت های مصرفی دقت کنند.

وی با اشاره به اعتبار یک ساله گوشت گوساله منجمد، گفت: برخی از توزیع کنندگان به علت قیمت پایین گوشت تاریخ مصرف گذشته یا تاریخ دار چند روزه، آنها را در سطح رستوران‌ها و مراکز طبخ غذا توزیع می‌کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: شهروندان برای تهیه گوشت منجمد و تازه به تاریخ انقضا روی گوشت دقت کنند و در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق  سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ به دامپزشکی اطلاع دهند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز