خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

عاملان شهادت مامور کلانتری کرمانشاه دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۶۶۱

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 4 تن از عاملان شهادت سرگرد ایرج جواهری در جریان ناآرامی‌های اخیر، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی اکبر جاویدان ضمن تایید این مطلب اظهار داشت: پس از ناآرامی های صورت گرفته در روز 25 آبان ماه شهر کرمانشاه، سرگرد جواهری یکی از ماموران کلانتری الهیه در درگیری با معترضان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: از آن تاریخ کارهای اطلاعاتی برای دستگیری عاملان شهادت این افسر وظیفه شناس با جدیت از سوی پلیس کرمانشاه دنبال شد تا اینکه ماموران توانستند 4 تن را که در شهادت شهید جواهری نقش اصلی را داشتند، شناسایی کنند.

سردار جاویدان ادامه داد: ماموران پس از شناسایی این افراد پس از هماهنگی با مقام قضایی و در عملیاتی مشترک 3 تن از این افراد را در شهر کرمانشاه و یک نفر دیگر را نیز در یکی از استان های مرکزی کشور دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه های این افراد که همگی جزو اراذل و اوباش سابقه دار هستند تعدادی سلاح سرد که از آنها در به شهادت رساندن سرگرد جواهری استفاده کرده بودند، کشف شد.

وی تصریح کرد: این افراد در بازجویی ها به درگیری با شهید جواهری که منجر به شهادت وی شد، اعتراف کردند.

سردار جاویدان با بیان اینکه این افراد در اختیار پلیس قرار دارند، گفت: بازجویی های تکمیلی از این افراد توسط ماموران ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز