خبرگزاری کار ایران

انصراف کاندیدای اصلی اصولگرایان قزوین از حضور در انتخابات مجلس

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۶۵۶

یک نماینده مردم قزوین و کاندیدای اصلی جریان اصولگرایی در این استان از شرکت دریازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، انصراف داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس نهم و کاندیدای اصلی جریان اصولگرایی قزوین برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم  انصراف داد.

وی در بیانیه‌ای دلایل انصراف خود را اعلام کرد. در بخشی از این  بیانیه  آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

《إِنْ یَنْصُرْکُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَکُمْ》

مردم شریف و نجیب شهرستان های قزوین، البرز و آبیک؛

« حفظ وحدت و یکپارچگی نیروهای انقلاب در مقطع فعلی که کشور با مشکلات و معضلات عدیده ای روبروست از اهم واجبات می باشد. نیروهای انقلاب باید در چارچوب منظومه ای از اقدامات همسو و با ایجاد وحدت و همدلی اجازه ندهند تشتت و تعدد کاندیداها در کارزار انتخابات اسفند ماه نتیجه را طوری رقم زند که بار دیگر کانون های قدرت و ثروت تعیین کننده مقدرات کشور و استان باشند.

شرایط امروز کشور به گونه‌ای است که باید افراد دلسوز انقلابی با ایثار و از خود گذشتگی زمینه تشکیل مجلسی کارآمد و دغدغه مند نسبت به مسائل اصلی مردم را فراهم کنند و این امر جز با وحدت و همدلی قاطبه دلسوزان انقلابی محقق نخواهد شد...»

 سید مرتضی حسینی در انتخابات داخلی مجمع اصولگرایان استان قزوین با کسب بیش از 80 درصد آرا گزینه نخست اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز