خبرگزاری کار ایران

دادستان ایلام در گفت و گو با ایلنا:

عوامل قضایی خرم آباد باید پاسخگوی انتقال جوان ایلامی به افغانستان باشند

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۶۴۰

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام گفت: پرونده انتقال جوان ایلامی به افغانستان در حوزه کاری من نیست و دادستان خرم آباد باید در این خصوص پاسخگو باشد.

افشار خسروی‌زاد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا دراین باره، گفت: موضوع انتقال "حامد آس" جوان ایلامی به عنوان تبعه افغان به کشور افغانستان به حوزه استحفاظی اینجانب ارتباطی ندارد.

وی با اشاره به اینکه، روز گذشته خانواده این جوان با مراجعه به دادگستری شهرستان ایلام ما را در جریان این اتفاق قرار دادند، افزود: متاسفانه خانواده " حامد اس" دیر به مراجع قضایی استان مراجعه کردند و زمانی اقدام کردند که اشتباها این جوان به عنوان تبعه اففان به کشور افغانستان منتقل شده است و در حال حاضر اطلاعی از وضعیت او نداریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در ادامه اظهار داشت: این اتفاق در شهرستان خرم آباد رخ داده و عوامل قضایی این شهرستان باید جوابگو باشند. اینجانب شخصا با دادستان شهرستان خرم آباد تماس گرفتم و از وی خواستم پیگیر این موضوع باشد که کاملا در این خصوص اظهار بی اطلاعی کردند.

"حامد آس"ساکن بخش مهر شهرستان ملکشاهی ایلام که به طور مادرزاد کرو لال است، در تاریخ بیستم آبانماه گذشته به قصد زیارت امام رضا(ع) خانه را بدون اطلاع والدینش ترک می‌کند که در شهرستان خرم آباد استان لرستان توسط عوامل انتظامی کلانتری 12 این شهرستان به عنوان تبعه افغان دستگیر می‌شود و پس از مراحل قانونی دادستان خرم آباد وی را به اردوگاه ابراهیم آباد محل اسکان اتباع افغان در شهرستان اراک منتقل می کند. پس از چند روز وی از طریق مرز تایباد به کشور افغانستان منتقل می‌شود و تاکنون اطلاعی از وی در دست نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز