خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته اسکان و استقبال کنگره ملی شهدای هرمزگان خبر داد:

اعلام آمادگی جامعه هتلداران استان برای استقبال و اسکان میهمانان کنگره ۱۵۰۰شهید

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۵۵۱

رییس کمیته اسکان و استقبال کنگره ملی شهدای استان هرمزگان گفت: کنگره١٥٠٠ شهید باید درخور و شان شهدای استان برگزار شود.

به گزارش ایلنا از هرمزگان،نازنین شیبانی تزرجی با اشاره به مصوبات این کمیته بیان کرد: سه موضوع مورد بحث در این کمیته بیان شد که شامل حمل و نقل، اسکان و پذیرایی مدعوین استانی و‌ ملی است.

وی گفت: مقرر شد حمل و نقل خانواده های معزز شهدا در مدت چهار روزی که در این کنگره اجتماع می کنند از چهارگوشه استان و به تناسب از همه اقشار کاملا سازمان یافته و با برنامه ریزی دقیق با مدیریت فرمانداریها  و فرماندهان نواحی انجام شود. 

رییس کمیته استقبال و اسکان کنگره ملی ۱۵۰۰شهید استان اظهار کرد: در بحث اسکان میهمانان درون استانی و ملی که از سی استان برای حضور در این کنگره دعوت شده اند، به دلیل اهمیت کار کمیته اسکان پیگیر امر خواهد بود تا مدعوین در بهترین فضاهای استان اسکان داده شوند.

شیبانی تزرجی عنوان کرد: در بحث نمایشگاه جانبی که قرار است برگزار شود مسائل مربوط به اسکان و ایاب ذهاب باحضورشرکت های صنایع غرب در استان هماهنگی لازم انجام شده است . 

 وی افزود: درحوزه بهداشت و درمان برای اعزام نیروها در زمان برگزاری کنگره ازمراکز تعیین شده انجام می‌شود.

رییس کمیته اسکان و استقبال اضافه کرد: مقدمات کار فراهم شده و روند امور با تقسیم کار مناسب شروع شده و مشارکت دستگاه‌ها متولی در حال پیگیری است و تلاش می‌کنیم این‌کنگره هم شأن شهدا آبرومندانه  برگزار شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز