خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد:

نام نویسی 26 داوطلب انتخابات در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۵۲۸

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین آمار ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی را تا پایان دومین روز از آغاز نام نویسی 26 نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی گفت: از بین 26 نفری که تا پایان دومین روز از آغاز نام نویسی، ثبت نام کرده اند، ۱۵ داوطلب از حوزه های انتخاباتی قزوین، البرز و آبیک، ۶ داوطلب از بوئین‌زهرا و آوج و 5 داوطلب نیز از حوزه انتخابی تاکستان  می باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین افزود: از مجموع ۲۶ داوطلب ثبت نام شده نیز ۲۴ مرد و ۲ زن هستند که نسبت به دوره گذشته با افزایش ۴۴ درصدی روبه رو بوده است.

به گفته حبیبی، مدرک تحصیلی ۲۳ داوطلب ثبت‌نام شده فوق لیسانس، ۲ داوطلب دکتری و 1 داوطلب نیز حوزوی می‌باشند، که جوان‌ترین فرد ثبت نام کننده متولد سال ۶۸ و مسن‌ترین آنها نیز متولد سال ۳۹ است.

این مسئول ستاد انتخاباتی اظهار کرد: از بین افراد ثبت نام شده 4 داوطلب استاد دانشگاه، ۴ داوطلب دارای شغل آزاد، ۶ بازنشسته، 3 فرهنگی، 5 کارمند،1 روحانی، 1پزشک و مابقی نیز از سایر اقشار جامعه هستند.

وی خاطر نشان کرد: آخرین مهلت نام نویسی‌ از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۶ آذرماه می باشد، لذا از داوطلبان درخواست می کنیم ثبت نام خود را به آخرین روزهای مهلت نام نویسی موکول نکنند.

 استان قزوین با جمعیتی بالغ بر 1 میلیون و ۳۰۰ هزار نفر دارای 4 نماینده از 3 حوزه انتخابی در مجلس شورای اسلامی می باشد.

زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفندماه امسال می باشد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز