خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اعلام کرد:

نام‌نویسی 29 داوطلب انتخابات مجلس در روز دوم ثبت‌نام

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۵۱۳

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: در روز دوم 29 نفر در استان البرز ثبت نام شدند که از این تعداد 27 نفر مربوط به شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد و 2 نفر مربوطه به حوزه انتخابیه ساوجبلاغ است.

به گزارش ایلنا، نورمحمد فردی با بیان اینکه نام‌نویسی 29 داوطلب انتخابات مجلس در روز دوم ثبت‌نام انجام شد، گفت: از این تعداد 5 نفر خانم و مابقی اقا هستند.

وی تصریح کرد: 26 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و 2 نفر دکتری و یک نفر هم با مدرک ایثارگری (کارشناسی) است.

فردی افزود: در این دو روز 48 نفر ثبت نام کردند که 38 نفر مرد و 10 نفر زن و از نظر مدرک تحصیلی 41 نفر دارای مدرک فوق لیسانس و یک نفر جانباز و 6 نفر دارای مدرک دکتری می باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: در ضمن 7 نفر از این تعداد سابقه داوطلبی و 41 نفر فاقد سابقه داوطلبی در ادوار گذشته هستند. 

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: بیشترین  تعداد داوطلبین در گروه سنی 36 تا 50 سال هستند که از این تعداد 7 نفر در رده سنی  بین 30 تا 35 سال، 8 نفر در رده سنی 36 تا 40 سال، 5 نفر در رده سنی 41 تا 45 سال، 4 نفر در رده سنی  46 تا 50 سال، 2 نفر در رده سنی 51 تا 55 سال و یک نفر هم در رده سنی  56 تا 60 سال هستند. 

فردی افزود: شغل افراد ثبت نام شده کارمند، فرهنگی، استاد دانشگاه، بازنشسته، وکیل، آزاد ، بیکار و ... است. 

وی افزود: امروز از ستاد انتخابات کرج بازدید به عمل آمد و کلیه عوامل اجرایی با امکانات و تجهیزات کافی مشغول ثبت نام بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز