خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

ثبت نام انتخابات مجلس با ارائه مدارک کامل تایید می شود / مدارک ناقص پذیرفته نیست

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۴۸۹

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در دومین روز از آغاز فرآیند ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج حضور یافته و به صورت میدانی روند اجرایی این فرآیند انتخاباتی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا، نورمحمد فردی در بازدید از حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد در جمع خبرنگاران گفت: از روز گذشته تا ظهر امروز، در حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج،فردیس و اشتهارد و ساوجبلاغ در مجموع 31 نفر ثبت نام کردند.

وی افزود: روز گذشته 19 نفر در استان البرز ثبت نام کرده اند که از این تعداد 14 نفر در حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد و 5 نفر در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ثبت نام شده اند که از این تعداد 3 خانم و 16 نفر آقا هستند.

رییس ستاد انتخابات استان ادامه داد: امروز نیز در حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد نیز 11 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 3 نفر خانم و 8 نفر آقا هستند و یک نفر نیز در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ثبت نام داشته اند که در مجموع 31 نفر تا ظهر امروز دوشنبه 11 آذرماه در استان البرز ثبت نام داشته اند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در خصوص پذیرفته نشدن کارت های ملی قدیمی برخی از داوطلبان از سوی کاربران انتخاباتی تصریح کرد: فرایند انتخابات از هفت ماه پیش اطلاع رسانی شده بود و وزارت کشور در راستای قانون اطلاع رسانی لازم را در چند نوبت داشته است .

فردی اظهار داشت: شرایط برای کسانی که می خواهند ثبت نام کنند اعلام شده ولی تعدادی از افراد غفلت کرده و کارت ملی خود را به روزرسانی نکرده اند که بابد تا قبل از مهلت ثبت نام از طریق اداره ثبت احوال اقدام کنند.

معاون استانداری البرز با تاکید بر لزوم تکمیل مدارک هفت گانه به همراه اصل و کپی برای مراحل ثبت نام، اذعان داشت:  ثبت نام از یکشنبه ۱۰ آذرماه شروع و تا روز ۱۶ آذرماه ادامه دارد و فعالیت حوزه های انتخابیه از ساعت هشت تا ۱۸ آماده ثبت نام متقاضیان است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری البرز با عنوان اینکه برابر با اعلام وزارت کشور افرادی که امکان حضور در حوزه های انتخابیه را ندارند می توانند به وزارت کشور مراجعه کنند، گفت: تایید صلاحیت افراد ثبت نام شده پس از استعلام از منابع چهار گانه صورت می گیرد و هیات اجرایی انتخابات ظرف ۱۰ روز نتایج صلاحیت ها را به هیات نظارت اعلام می کنند.

فردی با اشاره به مهلت یک هفته ای تبلیغاتی افراد دارای صلاحیت اظهار داشت: این زمان قانونی برای تبلیغات در راستای معرفی نامزدهای انتخاباتی است که مردم با شناخت دقیق، افراد اصلح را انتخاب کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز