خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس؛

نام نویسی 13 داوطلب در روز نخست ثبت نام کاندیداتوری مجلس در یزد

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۲۱۶

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: تاکنون 13 نفر داوطلب در استان یزد برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی طلایی مقدم در نشست خبری ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد با بیان اینکه فرآیند ثبت‌نام از داوطلبین دیروز دهم آذرماه آغاز و به مدت یک هفته همزمان با سراسر کشور در این استان نیز انجام می‌شود، اظهار داشت: تاکنون 13 نفر در تمام شهرستان‌های استان یزد برای حضور در رقابت انتخابات یازدهمین دوره مجلس، ثبت‌نام نهایی کرده‌اند و هم‌اکنون سه نفر دیگر نیز در حال ثبت‌نام هستند.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های یزد، اشکذر و ندوشن، هشت نفر ثبت نام‌نهایی و دو نفر در حال ثبت نام هستند.

طلایی مقدم همچنین افزود: در شهرستان تفت و میبد نیز سه نفر ثبت‌نام نهایی کرده و یک نفر در حال ثبت نام برای حضور در رقابت انتخبابتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: در بزرگترین حوزه انتخابیه استان یزد که شامل شهرستان‌های مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد می‌شود هم دو نفر ثبت نام نهایی داشته‌اند.

این مسئول در پایان نیز در مورد حوزه انتخابیه اردکان خاطرنشان کرد: در شهرستان اردکان تاکنون هیچ ثبت نام نهایی ثبت نشده ولی یک نفر در حال انجام فرآیند ثبت نام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس ستاد انتخابات استان یزد نیز خبر داده بود که در نخستین روز ثبت نام ۱۵ نفر برای شرکت در رقابت انتخاباتی مجلس در یزد ثبت نام کردند.

احمد ترحمی با اشاره به اینکه یزد دارای چهار حوزه انتخابیه است، عنوان کرد: ۹ نفر در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر، سه نفر در حوزه انتخابیه تفت و میبد، یک نفر در حوزه انتخابیه اردکان و دو نفر در حوزه انتخابیه ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز ثبت نام کردند.

ترحمی خاطرنشان کرد: ثبت نام برای شرکت در رقابت انتخابات مجلس از امروز آغاز شده و تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد و داوطلبان می توانند از ساعت هشت تا ۱۸ برای ثبت نام به فرمانداری های مرکز حوزه انتخابیه مراجعه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد یادآور شد: داوطلبان همچنین می توانند برای ثبت نام به ستاد انتخابات وزارت کشور و سفارت های ایران در خارج از کشور نیز مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز