خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین خبر داد:

16 داوطلب نمایندگی مجلس در نخستین روز ثبت نام کردند

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۰۲۵

۱۶ نفر در نخستین روز نام نویسی از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان قزوین از سه حوزه انتخابیه ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس ستاد انتخابات استان قزوین شامگاه یکشنبه با اعلام این خبر افزود: هفت تن از افراد ثبت نام کننده از حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز ثبت نام کردند.

منوچهر حبیبی گفت: پنج نفر نیز از حوزه انتخابیه بوئین زهرا و آوج و چهار تن نیز از حوزه انتخابیه تاکستان نام نویسی کردند.

وی اظهار داشت: یک نفر از ثبت نام کنندگان زن و سایر مرد بودند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: جوان ترین داوطلب ثبت نام کرده در روز نخست نام نویسی ۳۰ و مسن ترین فرد نیز ۵۹ سال سن داشت.

حبیبی به تحصیلات ثبت نام کنندگان نیز اشاره کرد و گفت: دو تن از ثبت نام کنندگان دارای مدرک دکترا، ۱۳ تن کارشناسی ارشد و یک نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی بود.

وی به شغل ثبت نام کنندگان نیز اشاره کرد و افزود: از بین ثبت نام کنندگان سه تن استاد دانشگاه، سه تن کارمند، ۲ تن فرهنگی، ۲ نفر بازنشسته، یک نفر پزشک و یک نفر روحانی بودند.

وی افزود: نسبت به دوره گذشته، ثبت نام در روز اول نام نویسی از داوطلبان در حوزه های انتخابیه استان قزوین ۳۳ درصد رشد داشت.

نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس در دوره یازدهم به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز