خبرگزاری کار ایران

حواشی ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در میناب

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۸۸۶

ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در میناب در استان هرمزگان همزمان با سراسر کشور از امروز -10آذر ماه- آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، حوزه انتخابیه شرق هرمزگان برای ثبت نام از نامزدهای  یازدهمین دور انتخاب مجلس در حالی نیز آغاز به کار کرد که مشاور رسانه ای فرماندار که ریاست کمیته اطلاع رسانی را نیز بر عهده دارد ، خبرنگاران را از ورود به تمامی اتاق های حوزه ثبت نام بخصوص محل ثبت نام و اتاق کمیته اطلاع رسانی  و انجام مصاحبه در آن منع کرد.

مشاور رسانه ای فرماندار که خود خبرنگار صداوسیما در شهرستان میناب است به خبرنگاران اعلام کرد تمامی مصاحبه‌ها در خارج از حوزه باید انجام گیرد.ازطرف دیگر تریبونی را در حیاط فرمانداری با وجود آفتاب و هوای گرم قرار داده بودند که هیچ کدام از ثبت نام کنندگان حاضر به مصاحبه در آن مکان با خبرنگاران نبودند. مکان مناسبی نیز برای استراحت و یا نشستن خبرنگاران نبود و از ورود خبرنگاران ممانعت می‌شد.

اما  در تصاویر منتشر شده در فضای مجازی معلوم شد رئیس کمیته تبلیغات  انتخابات که  پیشتر اعلام کرده بود کسی حق مصاحبه در اتاق های حوزه انتخابیه بخصو‌ص در اتاق محل ثبت نام را ندارد؛ خود با افراد ثبت نام کننده در اتاق کمیته تبلیغات با میکروفون صدا و سیمای مرکز خلیج فارس مصاحبه کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز