خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز:

تبلیغات زود هنگام انتخاباتی در البرز رصد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۸۵۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، گفت: هماهنگی خوبی برای برگزاری انتخابات البرز انجام شده و مجریان انتخاباتی به صورت مستمر پای کار بوده و اقدامات موثری در این زمینه دارند؛ بنابر این امیدواریم شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.

به گزارش ایلنا، نورمحمد فردی در حاشیه رونمایی از تمبر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای گفت: ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با دستور وزیر محترم کشور در 208 حوزه انتخابیه آغاز شد. 

وی افزود: فرمانداران طبق جدول زمان بندی فرصت دارند از امروز به مدت 6 روز هیات های اجرایی را به موازات ثبت نام از داوطلبان، تشکیل دهند. 

فردی تصریح کرد: با عنایت به اینکه هیات‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه باید همزمان از امروز 10 آذر ماه 98 حداکثر در مدت 6 روز تشکیل شوند و  بر اساس مواد 31، 32  قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و فرمهای آن در چارچوب برنامه زمانبندی انتخابات نسبت به تشکیل هیات اجرایی اقدام نمایند.

وی افزود: برای تبلیغات داوطلبان انتخاباتی یک هفته در تاریخ مشخص تعیین شده بنابراین تبلیغات زودهنگام تخلف محسوب شده و پیگیری می شود.

وی ادامه داد:  در استان البرز امکانات و تجهیزات برای ثبت نام داوطلبان انتخاباتی در ۲ حوزه انتخابیه کرج و ساوجبلاغ فراهم است و تمام ابعاد انتخاباتی در این استان لحظه به لحظه مورد رصد قرار می گیرد.

فردی گفت: هماهنگی خوبی برای برگزاری انتخابات البرز انجام شده و مجریان انتخاباتی به صورت مستمر پای کار بوده و اقدامات موثر را در این زمینه دارند بنابراین انتخاباتی باشکوه را شاهد خواهیم بود.

هیأت‌های اجرایی پس از پایان مهلت ثبت‌نام ظرف یک دوره زمانی 10 روزه و بر اساس جدول زمانبندی شده به صلاحیت ها رسیدگی کنند و نتیجه را اولیه را به افراد اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز