خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

نقطه مشترک هیات‌های نظارت و اجرای انتخابات، سلامت و مشارکت بالا است

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۸۱۵

استاندار البرز گفت: به نظرم کاندیداهای امسال مجلس با حداکثر مشارکت مردم به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت و به مدت 4 سال در قوه مقننه برای استان استراتژیک و مهم البرز فعالیت می کنند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در مراسم رونمایی از تمبر انتخابات که  در حوزه انتخابیه فرمانداری کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه روز پر خیر و برکتی برای ایران اسلامی است، افزود: از امروز کسانی که در خود توانایی حضور در مجلس شورای اسلامی را می بینند به مدت یک هفته فرصت ثبت نام خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه بستر امن فعالیت کاندیداهای قانونی در البرز فراهم است، ادامه داد: فرمانداران 2 حوزه انتخابیه کرج و ساوجبلاغ با دستور وزیر کشور، تدابیر لازم را برای ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اندیشیدند.

شهبازی با بیان اینکه تاکنون حدود 5 نفر در حوزه انتخابیه فرمانداری کرج کار ثبت نام خود را آغاز کرده اند، گفت: در البرز آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات به شکل تمام الکترونیک وجود دارد و زیر ساخت های لازم نیز برای این امر فراهم شده است.

وی افزود: با برگزاری جلسات منظم و بررسی هایی که صورت گرفته، تمامی نیروهای دست اندرکار برگزاری انتخابات، آمادگی لازم را جهت انتخاباتی با حداکثر مشارکت، سالم و امن را دارند.

وی گفت: با توجه به تعامل و هم افزایی موجود در استان، پیش بینی می شود که کاندیداها با حداکثر مشارکت مردم به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت و به مدت 4 سال در قوه مقننه برای استان استراتژیک و مهم البرز فعالیت می کنند.

استان البرز ۲ حوزه انتخابیه کرج برای شهرستان‌های( کرج ، اشتهارد و فردیس)، حوزه انتخابیه ساوجبلاغ برای شهرستان‌های ( ساوجبلاغ ،نظرآباد و طالقان ) در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

از استان البرز سه نماینده به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه جاری برگزار می شود راه می یابند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز