خبرگزاری کار ایران

ملکی در گفت وگو با ایلنا خبر داد:

تزریق اعتبار ۳۰ میلیاردی طرح آبرسانی از سد طالقان به قزوین/ رایزنی پیمانکار با شرکت‌های لوله ساز

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۶۹۶

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین از تزریق ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار وزارت نیرو برای طرح آبرسانی انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین خبر داد.

یدالله ملکی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: بخش تصفیه خانه پروژه طرح آبرسانی انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین مشکل داشت که حل شده و از ۱۱ آبان ماه گذشته این طرح آغاز به کار کرده است.

وی افزود: خط انتقال پروژه طرح آبرسانی انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین مشکلات زیادی داشت که منابع مالی، مهمترین مشکل بود و حتی برای آبرسانی به آبیک ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین ادامه داد: به رغم قول‌های جانباز معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی سازمان آب و فاضلاب کشور در سفر اخیر خود به استان قزوین، قول تامین  ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اخذ شده که ایرادهای کوچکی راجع به ماده ۲۳ گرفته شده بود که حل و فصل شد.

ملکی اضافه کرد: ۳۰۰ میلیارد ریال مذکور به زودی تزریق می‌شود که پیمانکار پروژه در حال رایزنی با شرکت‌های لوله ساز است که پس از تزریق این پول، عملیات اجرایی لوله گذاری خط انتقال آبیک که در اولویت است، آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: لوله های خط انتقال زمانی وارد استان قزوین  می‌شود که شرکت پیمانکار حداقل پیش پرداخت‌های آن را پرداخت کند که طبق قول معاون وزیر نیرو، پول ۳۰۰ میلیارد ریال نقد  بوده و نهایی هم شده است‌.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین بیان کرد: این پول به سازمان برنامه و بودجه رفته که ایرادهایی به موافقت نامه آن گرفته شده چرا که موافقت نامه ۱۰ دولت و ۹۰ بخش خصوصی بوده و به ۳۰ دولت و ۷۰ بخش خصوصی رسیده بود که اصلاحیه آن در لایحه صورت گرفته اما در سازمان برنامه و بودجه نرفته بود.

ملکی افزود: اصلاحیه موافقت نامه با نرخ روز اجرای پروژه آبرسانی انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین اصلاح شده و فرم‌های خاصی داشت و کارهای آن را انجام دادیم که در سازمان برنامه و بودجه به زودی مشکل مذکور رفع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز