خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

ادامه آلودگی در شهرهای صنعتی/ ورود سامانه بارشی از غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۵۹۷

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در شهر‌های صنعتی افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا همچنان ادامه دارد، اما سامانه بارشی از فردا فعال می‌شود. همچنین در برخی استان ها احتمال آبگرفتگی و وقوع سیلاب وجود دارد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار داریم. همچنین در شهر‌های صنعتی افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا ادامه دارد.
 
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت ادامه داد: آسمان تهران امروز کمی ابری همراه با غبار محلی است و در بعدازظهر افزایش ابر خواهد داشت. حداکثر دما ۱۴ و حداقل دمای پایتخت ۶ درجه بالای صفر خواهد بود.
 
وی افزود: از فردا صبح، سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و بارش باران همراه با وزش باد در غرب، جنوب غرب و شمال غرب آغاز می‌شود. همچنین در نقاط مرتفع بارش‌ها صورت برف خواهد بود.
 
رفیعی اظهار کرد: این سامانه همچنین کاهش نسبی دما و وزش باد به همراه خواهد داشت. همچنین بارش به صورت پراکنده در بخش‌های از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی پیش بینی می‌شود.
 
کارشناس سازمان هواشناسی با باشاره به بیشترین میزان بارش ادامه داد: فردا بیشترین بارش‌ها را در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری و غرب کردستان انتظار داریم.
 
وی گفت: با توجه به اخطاریه روز گذشته، در کردستان و چهارمحال و بختیاری فردا بارش‌ها به صورت برف خواهد بود. همچنین در لرستان، شمال خورستان، کرمانشاه، گیلان و مازندران و ایلام بارش باران خواهیم داشت. بارش‌ها در نقاط کوهستانی این استان‌ها به صورت برف پیش بینی می‌شود.
 
رفیعی با اشاره به بارندگی‌ها افزود: آبگرفتگی معابر و بالاآمدن سطح آب رودخانه‌ها و احتمال رخداد سیلاب و در مناطق کوهستانی لغزندگی جاده ها، مه آلودگی و احتمال کولاک وجود دارد.
 
کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی دریای خزر گفت: بارش‌های دریای خرز و مواج شدن دریا از بعداظهر فردا و روز سه شنبه آغاز می‌شود.
 
وی اظهار کرد: سردترین مرکز استان شهرکرد با دمای ۷ درجه زیر صفر و گرم‌ترین مرکز استان بندرعباس و بوشهر با دمای ۲۷ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز