خبرگزاری کار ایران

10 برابر شدن جرائم قطع درختان و قاچاق هیزم در کهگیلویه و بویر احمد

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۴۱۰

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از 10 برابر شدن جرائم درختان و قاچاق هیزم خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلام‌حسین حکمتیان‌، گفت: امسال در راستای مقابله با قطع درختان و جلوگیری از قاچاق و حمل چوب به استان‌های همجوار تدابیری از جمله فعال کردن شبانه‌روزی گشت‌های سیار  اندیشیده شده است.
 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در جرائم مربوط به حمل هیزم و ذغال 10 برابر افزایش داشتیم که افزایش این جرائم‌ها حتما به متخلفان به لحاظ مالی آسیب جدی وارد خواهد کرد و اشد مجازات برای قاچاقچیان هیزم و قطع درختان در نظر گرفته شده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به رفع تصرف در اراضی ملی اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته 512 فقره پرونده زمین‌خواری برای 300 هکتار از اراضی ملی تشکیل و 130 فقره پرونده منجر به آرای قضایی شد و 200 هکتار از اراضی استان رفع تصرف شدند.
 
این مسئول تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 166 فقره پرونده تصرف در استان تشکیل شده که 88 فقره منجر به رای قطعی شده، ضمن اینکه 119 هکتار از اراضی استان تخریب تصرف و 152 هکتار رفع تصرف شده است.

حکمتیان‌اصل خاطرنشان کرد: آرای بدوی اراضی رفع تصرف نشده سال 97 صادر شده و افراد محکوم یا تبرئه شدند که به محض صدور رای دستورات قضایی در تجدید نظر اجرا و رفع تصرف انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز