خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت خبر داد:

صدور مجوز ساخت بیمارستان ۳۵ تخت خوابی در اردستان

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۳۹۸

وزیر بهداشت،درمان وآموزش پزشکی گفت:خیران یکی از حمایت کنندگان طرح تحول نظام سلامت در منطقه اردستان بوده اند و مجوز ساخت بیمارستان ۳۵ تخت‌خوابی صادر شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سعید نمکی در سفر به اردستان در استان اصفهان  اظهار کرد: خیران یکی از حمایت کننده گان طرح تحول نظام سلامت در منطقه اردستان بوده اند؛ در سالهای گذشته کارهای مثبتی در خصوص نظام سلامت در کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه در صورتی که به نظام سلامت توجه نشود بقیه موضوعات هم روی زمین خواهد ماند، افزود: گامهای موثر طرح نظام سلامت عبارت است ازطرح کاهش هزینه ها برای بیماران به زیر ۱۰ درصد، تامین پزشک در مناطق محروم و ماندگاری آن و بیمه همگانی برای ۹ میلیون نفر که بیمه نیستند و خود را مکلف دانستیم تا آنها بیمه شوند و با حمایت های مالی مورد نیاز گام دوم طرح تحول نظام سلامت را آغاز کرده‌ایم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: کنترل فشار خون به عنوان یک بسیج ملی در کشور شروع شد تا با مهار آن در آینده مردم نیاز به تخت های بیمارستانی نداشته باشند و با مشارکت مردم نظام سلامت رو به جلو حرکت می کند.

نمکی تصریح کرد: با وجود توسعه زیر ساختها در مناطق کمتر توسعه یافته و با تمام کمبودهای ناشی از تحریم امسال یک هزار پروژه آماده بهره برداری داریم و هر هفته ۵۰ پروژه را در نظام سلامت افتتاح می‌کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: مجوز ساخت درمانگاه زواره به عنوان بیمارستان ۳۵ تختخوابی صادر شده است تا مردم از خدمات بهتری برخوردار شوند.

 

انتهای پیام/
علیرضا صفاری فر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز