خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین جشنواره موسیقی بنادر و جزایر ایران در خارگ

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۳۴۶

شهردار خارگ از برگزاری نخستین جشنواره موسیقی بنادر و جزایر ایران در بهمن ماه سال جاری در این جزیره خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالحمید صفایی با اشاره به فرهنگ و هنر غنی بنادر و جزایر ایران اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ طی دوسال گذشته با نگاه ویژه به مقوله هنر که برخواسته از میراث گرانبها و غنی فرهنگ این جزیره است، همواره برنامه های مختلفی را در جهت معرفی و تعالی فرهنگ و هنر خارگ در دستور کار قرار داد.

مدیریت شهری خارگ ادامه داد: خوشبختانه با توجه به دغدغه مندی اعضای محترم شورای اسلامی شهر به این مقوله مهم ، طی دو سال گذشته دو دوره جشنواره تئاتر خیابانی در سطح منطقه‌ای و همچنین برنامه‌های متنوع فرهنگی دیگر تدارک دیده شده بود که با استقبال فوق‌العاده اهالی هنر ایران و شهروندان خارگ که زندگی شان تنیده با فرهنگ و هنر غنی این جزیره است همراه شد.

صفایی با دعوت از هنرمندان موسیقی بنادر و جزایر برای شرکت در نخستین جشنواره موسیقی بنادر و جزایر ایران افزود: با برنامه ریزی به عمل آمده توسط شهرداری و شورای شهر خارگ و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی فرهنگ و هنر جزیره ، امسال برای اولین بار در ایران جشنواره موسیقی بنادر و جزایر در بهمن ماه سال جاری در این جزیره نیلگون برپا خواهد شد که امید داریم با حضور هنرمندان برجسته بنادر و جزایر برگ زرین دیگری بر تارک فرهنگ و هنر ایران زمین آفریده شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر درصدد است تا با بهره گیری از ظرفیت‌های بی بدیل فرهنگی بنادر و جزایر ایران ، ضمن معرفی آنها و شناساندن بیش از پیش آن ها ، کشف استعدادهای درخشان هنر موسیقی را به طور ویژه دنبال کند.

 نخستین جشنواره موسیقی بنادر و جزایر ایران بهمن ماه سال جاری در جزیره خارگ برگزار می شود. هنرمندان و گروه های موسیقی بنادر و جزایر می توانند با مطالعه شرایط فراخوان نسبت به ارسال آثار و شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز