خبرگزاری کار ایران

برگزاری مانور فرآیندهای سامانه جامع انتخابات در البرز

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۳۱۶

رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات استان البرز گفت: مانور آزمایش و ارزیابی و رفع مشکلات احتمالی سامانه جامع انتخابات در استان البرز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، زمانی با اعلام این خبر گفت: این مانور با هدف آشنایی و ارزیابی میزان آمادگی دست اندر‌کاران حوزه انتخابات  با محوریت وزارت کشور در سطح کشور برگزار شد.

در این مانور اعضای ستاد انتخابات به طور کامل سناریو‌های پیش بینی شده را به‌صورت الکترونیکی تمامی فرآیندهای انتخابات به مرحله اجرا گذاشتند. 

وی افزود: این مانور در سایت‌های مشخص شده در فرمانداری ها و بخشداری های شهرستان های استان 7 ساعت به طول انجامید.

زمانی گفت: تیمی متشکل از کمیته فناوری اطلاعات، کمیته حراست، ستاد انتخابات استان در فرمانداری های کرج، فردیس  بر روند اجرای صحیح مانور فرایندهای سامانه جامع انتخابات نظارت کردند و همچنین به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات دیگر فرمانداری‌ها و بخشداری ها در حوزه فناوری اطلاعات و ... بودند. 

 این مانور به منظور ارزیابی زیرساخت‌های برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز صورت گرفت وی هدف از برگزاری این مانور را بررسی و شناسایی مشکلات و موانع سامانه جامع انتخابات  و آمادگی لازم جهت شروع انتخابات روز یکشنبه 10 آذرماه اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز