خبرگزاری کار ایران

دبیر ستادانتخابات استان هرمزگان:

وظیفه کمیته اطلاع رسانی، شفاف سازی فرایند انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۱۳۵

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: از وظایف کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان شفاف سازی فرایند انتخابات است و باید مردم در کمال شفافیت در جریان فرایند برگزاری انتخابات قرار دهند‌.

 به گزارش ایلنا از هرمزگان،احمد نفیسی در جلسه ویدئو کنفرانس با روسای کمیته های اطلاع رسانی انتخابات شهرستان های استان،  پاسخگویی را از دیگر وظایف این کمیته دانست و بیان کرد: باید بتوان در پاسخگویی و شفاف سازی اذهان عمومی پیرامون برگزاری انتخابات اطلاع رسانی سنجیده، موثر  و هماهنگ انجام گیرد تا از بروز هر گونه شک و شبهه جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: باید در اطلاع رسانی از روند برگزاری انتخابات وحدت رویه و تعامل سازنده با رسانه ها در این زمینه وجود داشته باشد.

نفیسی خاطر نشان کرد: همچنین در روند اطلاع رسانی باید ضمن پیروی از قانون انتخابات، جانب بی طرفی را نیز حفظ کرد و بر مبنی تقوی و دوری از حاشیه ها گام برداشت.

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان، جذب حداکثری مردم در انتخابات را از دیگر وظایف کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان دانست و گفت:  جذب حداکثری  مشارکت مردم در انتخابات فارغ از هر سمت و سوی حزبی و  سیاسی یکی دیگر از وظایف  کمیته اطلاع رسانی است که باید در این زمینه علاوه بر نکات گفته شده، سعی کنید برنامه های خلاقانه نیز داشته باشید.

وی اضافه کرد: همان گونه که کمیته اطلاع رسانی استان زمینه ارتباطی استاندار و رئیس ستاد با رسانه را هماهنگ می کنند کمیته های اطلاع رسانی ستاد انتخابات در شهرستان ها باید زمینه ارتباط موثر فرمانداران با رسانه را فراهم کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز