خبرگزاری کار ایران

با تاکید استاندار انجام شد؛

اجرای طرح هرمزگان گردی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۱۰۱

در راستای تاکیدات استاندار هرمزگان مبنی بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری و اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستانها, دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با تصویب طرح هرمزگان گردی در هیات رئشد؛یسه برای نخستین بار در استان جمعی از مدیران و کارشناسان، این طرح را از شهرستان زیبای سیریک آغاز کردند.

به گزارش ایلنا از هرمزگان،مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید این اقدام را از برنامه های یک ساله شورای هماهنگی روابط عمومی ها برشمرد و افزود: بازدید از بندر بزرگ سیریک و آشنایی با ظرفیتهای چندمنظوره این بندر , خورآذینی و ساحل زیبای کوهستک و گردشگری دریایی ، مجتمع بومگردی و پارک ساحلی سیریک و اجرای مسابقات ورزشی دریایی از جمله برنامه های این سفر بود‌.

فاطمه رکن الدینی‌ با اشاره به شرایط مناسب آب و هوا در استان خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها با برنامه ریزی و ارایه طرح های گردشگری می توانند ضمن فراهم کردن زمینه برگزاری اردوی تفریحی، به سایر کارکنان و خانواده‌های آنان آخرین  اقدامات دستگاه خود را نیز اطلاع رسانی کنند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با بیان اینکه مناطق گردشگری هرمزگان تنها قشم و کیش نیست تصریح کرد: در حاشیه سفرهای مسئولان و کارکنان دستگاه‌ها و صنایع به استان می‌توان با راه‌اندازی تور گردشگری ظرفیت های مختلف گردشگری شهرستان‌ها را به کشور معرفی کرد.

رکن‌الدینی بندر بزرگ چند منظوره سیریک را بندری منحصر به فرد عنوان کرد که می‌تواند علاوه بر اقتصادی بودن آن، جاذبه گردشگری ویژه ای نیز برای توریست ها داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز