خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس مجلس مطرح کرد:

عواید افزایش قیمت بنزین، باید شامل حال اقشار آسیب پذیر باشد/ نمایندگان نتوانستند در مورد بنزین تصمیم قطعی بگیرند!

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۸۰۲

نایب رئیس مجلس گفت: متاسفانه فعلا شرایط طوری شده است که سود حاصل از افزایش قیمت سوخت و حامل های انرژی که باید به نفع خانوارهای محروم و اقشار ضعیف جامعه باشد به ضرر آنهاست!

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات کشور پرداخته و نظر خود در خصوص گرانی بنزین، آشوب های خیابانی و قطع شدن اینترنت را ابراز داشت.

پزشکیان با اشاره به اینکه مجلس در افزایش اخیر قیمت بنزین نقشی نداشته است، گفت: البته نمایندگان مجلس طی جلسات متعدد نسبت به افزایش آن نظر داده اند که بین ۱۵۰۰ الی ۱۰ هزار تومان متغیر بود.

وی ادامه داد: دولت چند بار لایحه افزایش بنزین را به مجلس ارائه داده بود که نمایندگان آن را از اساس رد کردند، اما مسئله این است که چگونه عواید طرح افزایش قیمت بنزین، شامل حال اقشار آسیب پذیر جامعه خواهد شد!؟

پزشکیان افزود: متاسفانه فعلا شرایط طوری شده است که سود حاصل از افزایش قیمت سوخت و حامل های انرژی که باید به نفع خانوارهای محروم و اقشار ضعیف جامعه باشد به ضرر آنهاست!

وی در مورد حرف و حدیث های مطرح شده از سوی چند تن از نمایندگان در خصوص بی اطلاعی مجلس از طرح افزایش قیمت بنزین هم تاکید کرد: رئیس مجلس روز سه شنبه (۲ روز قبل از اعلام افزایش قیمت بنزین) گفتند که این تصمیمات اتخاذ شده و تنها زمان دقیق اجرای آن معلوم نیست و گرنه مجلس باخبر بود، اما طی جلسات متعدد نمایندگان نتوانستند تصمیم قطعی بگیرند!

پزشکیان اعتراض مدنی را حق همه مردم دانست و اضافه کرد: ولی اینکه بیایند و خانه، کارخانه و کسب و کار شهروندان را آتش بزنند آشوب است و نمی توان آن را اعتراض مدنی تلقی کرد، زیرا درگیری با اسلحه و غارت انبار و محل کار مردم در همه جوامع مردود است.

وی در پایان اظهارات خود به قطعی اینترنت در سطح کشور اشاره و بیان کرد: شورای امنیت ملی کشور تصمیم گرفت تا با قطع دیتا، جلوی سوءاستفاده دشمن را بگیرد و مجلس در این خصوص دخالتی نداشته است زیرا قضیه امنیت کشور در میان بود و الحمدا… قضیه پایان یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز